sobota, 12 stycznia 2013

Winter Saturday

Zima to niezbyt dobry czas na blogowanie :(  Uwielbiam zdjęcia na powietrzu, ponieważ wtedy światło jest odpowiednio dobrane.

Oto stylizacja na dziś :




 sweter-atmosphere
spodnie-bershka
buty-bershka

Wczoraj byłam na bardzo fajnym koncercie w restauracji Monarchia, pierwszy raz tam byłam i powiem że nawet całkiem całkiem. Koncert odbył się na dole w piwnicach, jak nie lubię reggae tak
występ zespołu Raya Bell mi się bardzo spodobał.

Raya Bell








43 komentarze:

  1. Bardzo ładny sweterek ;)
    Nawet nie wiedziałam, że jest taka restauracja, ale wstyd! Ale już nadrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też się podoba sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek najlepszy zdecydowanie :3 i rękawiczki super i włoski też świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodki sweterek z jelonkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten sweterek z motywem :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. zimowe krajobrazy sprzyjają blogowaniu, tylko temperatura nie
    śliczny sweterek, też chcę taki

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznotka,masz super urodę :)
    dziękuję za komentarz,
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję pięknie :) świetny i zabawny look ! a Ty ślicznie wyglądasz :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i sa piekne zdjecia misiunia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, zdecydowanie sweterek gra tutaj pierwsze skrzypce, co oczywiście nie uwłacza rękawiczkom :)
    Piękne wlosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no spoko, wiem ze lubisz adancingqueen ale teraz wszyscy dodaja po niej gify ;/ co za kopiarstwo...

    OdpowiedzUsuń
  13. So adorable and comfy outfit, love it. :)
    Would you like to follow each other, follow me and i'll be happy to follow you back. :)
    http://jonnessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz masz bloga,ale jestes fajna

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter *___* Super stylizacja :D Obserwujemy..? ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice blog…

    Would u like to follow each other???

    http://micolcirid.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek jest słodki :)

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zdjęcia i śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit, bardzo fajne zdjęcia. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. aaaaaaaaawww, zakochałam się w twoim sweterku! ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś ładna :)
    ciekawa stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. jej ale śliczny blog :) !

    JA już obserwuję!

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. swietny sweter!:) zapraszam do siebie czesciej :)

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś śliczna! obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladny sweter i sliczne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny sweterek:) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Molto carino il maglione (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog, fammi sapere
    cosa ne pensi della mia nuova borsa (;
    http://www.toprebel.com/2013/01/syvto-bags.html

    OdpowiedzUsuń
  29. You are so cute ! Love your sweater !

    www.universeandyou.com.br

    xoxo from Japan

    OdpowiedzUsuń
  30. Już Cię lubię za ten sweter ;D! Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super sweterek - też taki chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczniutki sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka Ty jestes szczuplutka :D Swietna stylizacja ♥
    Zapraszam do siebie allaboutjoann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*