poniedziałek, 18 marca 2013

Koncert Hemp Gru + Sesja

W czwartek odbył się koncert hip hopowej grupy Hemp Gru w Starym Browarze.
Było fantastycznie! Udało mi się nawet przybić pionę z chłopakami. Bardzo żałuję, że nie wzięłam ze sobą aparatu :( myślałam, że będzie bardzo dużo ludzi, ale jednak nie było aż tak źle.






Mnie akurat zima zaskoczyła, śnieg mam po pas. Czegoś takiego jeszcze nie było :O
Dlatego niestety nie mam żadnych nowych zdjęć, pokażę Wam fotki z wczorajszej sesji jaką mieliśmy wykonać na fotografii mody. Musieliśmy zrobić sami scenografię i do tego zrobić coś fajnego z modelką. Postawiłyśmy z koleżankami na duuużooo kolorów.





21 komentarzy:

  1. Mieszkam tak blisko i nic nie slyszalam o koncercie

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś byłam na koncercie HG :)
    Sesja bardzo fajna!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE your blog...Great photos!Really enjoying:)FOLLOW YOU NOW! Please check mines If you want we can follow also with facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hemp Gru uwielbiam! a sesja bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał mega zdjecia, jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sesja, fullkolor :D A kiedyś słuchałam HG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna dziołcha z Ciebie:) u mnie niedługo VNM i HuczuHucz i nawet może jakąś fotorelację zrobię :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pomysłowa sesja - taka artystyczna :-) i wesoła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz lakier z JJ <3
    A sesja piękna <3 jeju też chcę takową *.*
    Super to wymyśliłyście :)!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam kiedyś na koncercie HG ;) Śliczna sesja, ale Z Ciebie ładna dziewczyna :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja, genialnie Wam wyszły te zdjęcia! pierwsze wręcz zachwyca *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę koncertu


    http://evenfllow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję :))
    moze obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się fotki, bardzo fajny zamysł! ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyszły fantastycznie :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to fajnie, że dobrze się bawiłaś :d

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, też lubię :) a sesja świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*