poniedziałek, 18 marca 2013

Koncert Hemp Gru + Sesja

W czwartek odbył się koncert hip hopowej grupy Hemp Gru w Starym Browarze.
Było fantastycznie! Udało mi się nawet przybić pionę z chłopakami. Bardzo żałuję, że nie wzięłam ze sobą aparatu :( myślałam, że będzie bardzo dużo ludzi, ale jednak nie było aż tak źle.






Mnie akurat zima zaskoczyła, śnieg mam po pas. Czegoś takiego jeszcze nie było :O
Dlatego niestety nie mam żadnych nowych zdjęć, pokażę Wam fotki z wczorajszej sesji jaką mieliśmy wykonać na fotografii mody. Musieliśmy zrobić sami scenografię i do tego zrobić coś fajnego z modelką. Postawiłyśmy z koleżankami na duuużooo kolorów.





20 komentarzy:

  1. Mieszkam tak blisko i nic nie slyszalam o koncercie

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś byłam na koncercie HG :)
    Sesja bardzo fajna!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hemp Gru uwielbiam! a sesja bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał mega zdjecia, jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sesja, fullkolor :D A kiedyś słuchałam HG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczna dziołcha z Ciebie:) u mnie niedługo VNM i HuczuHucz i nawet może jakąś fotorelację zrobię :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pomysłowa sesja - taka artystyczna :-) i wesoła!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz lakier z JJ <3
    A sesja piękna <3 jeju też chcę takową *.*
    Super to wymyśliłyście :)!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam kiedyś na koncercie HG ;) Śliczna sesja, ale Z Ciebie ładna dziewczyna :D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja, genialnie Wam wyszły te zdjęcia! pierwsze wręcz zachwyca *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę koncertu


    http://evenfllow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję :))
    moze obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się fotki, bardzo fajny zamysł! ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia wyszły fantastycznie :D Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to fajnie, że dobrze się bawiłaś :d

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, też lubię :) a sesja świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*