wtorek, 23 kwietnia 2013

Relacje z urodzin Kamy

Tak jak wcześniej mówiłam pokaże Wam zdjęcia z urodzin Kamy. Szczerze mówiąc myślałam, że będą lepsze, ale jaki fotograf takie fotki. Totalnie zielony w tym co robi, kompletnie nie umiał się poruszać po sali z aparatem. Gość jak dla mnie mógłby zostać ochroniarzem a nie fotografem, do tego fatalne słownictwo, brak kultury i głos którego nie zapomnę typu : " ee zrobić Wam zdjęcie?"  "Posuńże się chłopcze", parę brzydkich słów i to ciągłe spoglądanie na telefon. Mówię Wam totalna porażka, ale mimo tego urodziny się udały.  Kama robiła 8nastkę ze swoim przyjacielem Kamilem, Kamila i Kamil fajnie to brzmi :)





Jak już pewnie zauważyliście zmieniłam nagłówek, strasznie się z nim namęczyłam :D  jak Wam się podoba ? :)

Na koniec chcę Wam pokazać filmik, który dzisiaj posklejał mój kolega z grupy. Zobaczcie jak świetnie bawimy się podczas zajęć. Znaleźliście mnie już ? :D

http://www.youtube.com/watch?v=OodRNAiPQMs&feature=youtu.be

17 komentarzy:

  1. zmiany zawsze na lepsze :) widzisz, jak w każdym zawodzie są ludzie z powołaniem i też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, zainspirowałaś mnie :)
    +obserwuję, zapraszam na : zycie-na100latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niee, ten komentarz widzę dzisiaj już któryś raz... ręce opadają...

      Usuń
    2. haha, dokładnie zrobi wszystko żeby tylko zareklamować bloga.
      Nowy nagłówek jest bardzo fajny,podoba mi się :)

      Usuń
  3. Pojadłabym tortu, mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia nie są aż takie złe. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny tort. I wszyscy wyglądacie super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny tort ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się Twoja skórzana kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneskę masz super!:)
    Fotki faktycznie, pupci nie urywa ;x moim zdaniem z imprez najlepsze są miksy ze zdjęć robionych każdemu przez każdego :D czy telefonem, czy aparatem-bez różnicy:)
    Nagłówek śliczny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*