poniedziałek, 2 września 2013

Letnie inspiracje

Pora pożegnać lato, co prawda kalendarzowa jesień jest 23 września, ale  pogoda coraz bardziej pokazuje koniec lata. Ajj jak ja tego nie lubię, chłód, deszcz i wiatr.
Przez to nie chce wychodzić się z domu, tylko bym spała i oglądała filmy pod kołdrą. Jak dla mnie lato strasznie szybko zleciało, zresztą czas tak samo pędzi do przodu, jak szalony.
Lato 2013 tęsknie za Tobą !
Lato 2014 czekam na Ciebie 

















Dzisiaj koniec wakacji, pozdrawiam wszystkich uczniów mam nadzieję, że te 2 miesiące były jak najbardziej udane!




15 komentarzy:

  1. świetne inspiracje <3
    moim zdaniem też lato szybciutko mineło.
    a takiej pogody jak jest teraz nienawidze..
    ale w czwartek 28 stopni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie inspiracje chociaż aktualnie oglądam raczej te jesienne... ale dobrze powspominać jeszcze lato i cieszyć się ostatnimi jego dniami. Dziś u mnie strasznie zimno, sandały poszły w kąt. Liczę jeszcze na jakiś ciepły dzień we wrześniu. Kocham lato, jestem ciepłolubna i na myśl i zimie.. ciarki mnie przechodzą :(

    obserwuję :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia :)
    Niektóre są Twojego autorstwa a niektóre to tumbl? :)
    Zgadzam się, że lato zdecydowanie za szybko minęło :(
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje! aż żal pożegnać wakacje :c

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się patrzy na te zdjęcia to się chcę aż uronić łzę, że to już koniec.. :( |
    Pozdrawiam, Monika
    obserwuję, dodaj mnie też jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Były mega udane, najlepsze wakacje ever! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie cieszy zbliżająca się wielkimi krokami jesień, nie lubię tej pory roku najbardziej ze wszystkich innych ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że to już koniec lata :)
    Piękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super foty!za rok będę tam-nr3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Post. Love this kind of inspiration posts :)
    Would you like to follow each other via gfc, bloglovin and/or facebook? Let me know and I'll return the favor :)

    www.overdivity-fashion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*