piątek, 31 stycznia 2014

72 RED

Chciałam pokazać Wam bluzę, którą polubiłam od niedawna. Pasuje jak najbardziej do wszystkiego, tylko nie jest aż tak ciepła na te mroźne dni. Dzisiaj wreszcie wyszło słońce, przy nim zima już nie jest taka straszna.







38 komentarzy:

  1. ubieraj się bo zimno! fajna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza, choć całość nie w moich klimatach to na tobie bardzo mi się podoba ;)
    Obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam! Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny luźny set;)

    ps. zapraszam na świeżutki post

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię bluzy, sukienki z numerami! Twoja jest świetna! Zdjęcia bajka!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie bluza jest świetna :) jakim aparatem robisz zdjęcia?

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zestaw ;)
    http://www.vaguue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też się zakochałam w tej spódniczce:) jest cudowna

    thx bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak patrzę się na te Twoje zdjęcia to momentalnie robi mi się zimno, podziwiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluza ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ta bluza ;D
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i super stylizacja. Ja dobrałabym do niej jeszcze ciepłą parkę wszystko byłoby by ok ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się klimat tych zdjęć! :) Do tego świetna stylizacja! Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna bluza <3 super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bluza, wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetne nogi, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna figura i świetna bluza :D zresztą czapka też mi sie podoba :D
    mam pytanie - jakim aparatem byly robione te zdjecia? Są swietne :)

    http://laurennyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. My także poślubiałyśmy tą Twoja bluzę :D śliczna jestes ! Fajne zdjecia :):)
    Buźka :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny look kocham takie bluzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przydałaby mi się taka bluza, jest boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluza, masz mega fajne włosy!:)
    fajny blog, ciekawe inspiracje z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, a ty jesteś przeurocza!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie ! Powodzenia w blogowaniu i dużo wytrwałości życzę
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. you look so great! love the sweatshirt! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz :) Drugie zdjęcie fenomenalne! A kolor szminki cudny, właśnie takiego poszukuję dla siebie. Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna bluza:D
    obserwujemy?
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/stylowa-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*