środa, 1 stycznia 2014

GOODBYE 2013!

Podsumowując rok 2013 nie był zły. Mam nadzieję, że 2014 będzie równie dobry, a nawet jeszcze lepszy. Chciałam Wam życzyć szczęśliwego, tego nowego 2014, dużo zdrowia, bo tego nigdy za wiele, spełnienia wszystkich marzeń. Zaglądajcie, na mojego bloga, tak jak w ubiegłym roku. Jeszcze raz się powtórzę, bez Was ten blog, by nie istniał. Dziękuję! :*
Jak się mówi, jaki sylwester taki cały rok, nie wiem ile w tym prawdy. Ja spędziłam go na domówce w gronie znajomych, było świetnie! a Wy jak bawiliście się w sylwestra tego roku? Mam nadzieję, że również wyśmienicie.






17 komentarzy:

  1. naszyjnik <3
    Wszystkiego naj w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądałaś :)!
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka zgrana paczka, świetnie wyglądacie!
    Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądałaś :) wszystkiego dobrego :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wygladasz! Twoje wlosy sa cudne! <3

    allaboutjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też spędziłam sylwestra w swoim gronie przyjaciół! :) pieknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo ! my też spędziłyśmy sylwestra w gronie najbliższych :D super zdjęcia ! szczęśliwego nowego roku:* wbijaj do nas xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaka jesteś piękna, taka delikatna :) Najlepszego w nowym roku:)

    serdecznie zapraszam na moje noworoczne rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/12/noworoczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądałaś :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widze udana zabawe;)
    wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, ładna jesteś ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Jaj już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałaś świetnie, wszystkiego najlepszego w nowym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję udanego Sylwestra :)
    Ja troszkę żałuję, że nie zmieniłam decyzji, co do mojej opcji, ale i tak nie było źle ;) Ten rok z pewnością będzie o wiele lepszy od poprzedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również uważam, ze rok 2013 nie był zły, a mam nadzieję, że rok 2014 będzie jeszcze lepszy !

    Szczęśliwego roku 2014 !
    agga-aggaa.blogspot.com/#_=_-zaobserwujesz? Ja już.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*