środa, 30 kwietnia 2014

SKWER - WARSZAWA

Ostatnio jak byłam w Warszawie, miałam przyjemność odwiedzić pub Skwer. To bardzo klimatyczne miejsce, gdzie można usiąść na leżaku i się czegoś napić. Ja wybrałam sobie, moje ulubione zresztą  Mojito, które było przepyszne! Jeśli będę mieć okazję być jeszcze w Warszawie, to zajrzę do Skweru po raz kolejny, bo to naprawdę świetne miejsce.





A teraz jeszcze kilka ostatnich urywek z Warszawy :)







                                                      Życzę udanej majówki kochani! :*


 

10 komentarzy:

  1. Warszawa jest przepiękna, kiedy tam byłam to od razu się w niej zakochałam. Co do tego pubu to nigdy o nim nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam Mojito ;d super zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, od paru lat mijam ten Skwer (po kilka razy dziennie) i jeszcze w życiu w nim nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek paznokci :D mogłabym wiedzieć jaki to lakier? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak patrzę na te zdjęcia, to z chęcią bym odwiedziła Warszawę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi narobiłaś ochoty na Mojito :D Ojoj niedobra! A ja w pracy :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze :) jeśli spodobał się Wam mój blog zapraszam do dodania go do obserwowanych ;*